År | Analyse | Tid | Mellomtid 1 | Mellomtid 2 | Mellomtid 3 | Sluttid |
2024 | Kalkulator | 17:29 (1034 m/h) | 03:14 (998 m/h, 96 %) | 08:32 (05:18, 1038 m/h, 100 %) | 15:22 (06:50, 1003 m/h, 97 %) | 17:29 (02:07, 1179 m/h, 114 %) |
2023 | Kalkulator | 16:38 (1087 m/h) | 02:49 (1146 m/h, 105 %) | 07:42 (04:53, 1126 m/h, 103 %) | 14:37 (06:55, 991 m/h, 91 %) | 16:38 (02:01, 1237 m/h, 113 %) |
2022 | Kalkulator | 15:59 (1131 m/h) | 02:50 (1139 m/h, 100 %) | 07:48 (04:58, 1107 m/h, 97 %) | 14:15 (06:27, 1063 m/h, 93 %) | 15:59 (01:44, 1440 m/h, 127 %) |
2021 | Kalkulator | 15:50 (1142 m/h) | 02:55 (1106 m/h, 96 %) | 07:41 (04:46, 1154 m/h, 101 %) | 14:09 (06:28, 1060 m/h, 92 %) | 15:50 (01:41, 1482 m/h, 129 %) |
2019 | Kalkulator | 16:00 (1130 m/h) | 02:52 (1126 m/h, 99 %) | 07:50 (04:58, 1107 m/h, 97 %) | 14:09 (06:19, 1085 m/h, 96 %) | 16:00 (01:51, 1349 m/h, 119 %) |
2018 | Kalkulator | 15:30 (1166 m/h) | 02:43 (1188 m/h, 101 %) | 07:30 (04:47, 1150 m/h, 98 %) | 13:47 (06:17, 1091 m/h, 93 %) | 15:30 (01:43, 1453 m/h, 124 %) |
2017 | Kalkulator | 14:48 (1221 m/h) | 02:40 (1210 m/h, 99 %) | 07:16 (04:36, 1196 m/h, 97 %) | 13:10 (05:54, 1162 m/h, 95 %) | 14:48 (01:38, 1528 m/h, 125 %) |
2016 | Kalkulator | 14:59 (1206 m/h) | 02:42 (1195 m/h, 99 %) | 07:28 (04:46, 1154 m/h, 95 %) | 13:25 (05:57, 1152 m/h, 95 %) | 14:59 (01:34, 1593 m/h, 132 %) |
2015 | Kalkulator | 14:46 (1224 m/h) | 02:45 (1173 m/h, 95 %) | 07:07 (04:22, 1260 m/h, 102 %) | 12:54 (05:47, 1185 m/h, 96 %) | 14:46 (01:52, 1337 m/h, 109 %) |
2007 | Kalkulator | 13:56 (1297 m/h) | 02:36 (1241 m/h, 95 %) | 06:51 (04:15, 1294 m/h, 99 %) | 12:21 (05:30, 1246 m/h, 96 %) | 13:56 (01:35, 1576 m/h, 121 %) |
2002 | Kalkulator | 15:20 (1179 m/h) | 02:21 (1373 m/h, 116 %) | 07:00 (04:39, 1183 m/h, 100 %) | 13:21 (06:21, 1080 m/h, 91 %) | 15:20 (01:59, 1258 m/h, 106 %) |
For hver mellomtid er den vertikale hastigheten (i antall meter per time) gitt for denne delen av løypen. Relativ-hastighet på hver mellomtid er også regnet ut og gitt i prosent. For et jevnt løp ligger man på 100 % hele veien, mens en hard åpning gir høye verdier i starten. Det er vanlig å ha lavere vertikal hastighet for den 3. mellomtiden på grunn av de høye trappetrinnene. Mange åpner i hardeste laget.