År | Analyse | Tid | Mellomtid 1 | Mellomtid 2 | Mellomtid 3 | Sluttid |
2019 | Kalkulator | 12:27 (1452 m/h) | 02:04 (1561 m/h, 107 %) | 05:48 (03:44, 1473 m/h, 101 %) | 10:54 (05:06, 1344 m/h, 92 %) | 12:27 (01:33, 1610 m/h, 110 %) |
2018 | Kalkulator | 12:23 (1460 m/h) | 01:56 (1669 m/h, 114 %) | 05:37 (03:41, 1493 m/h, 102 %) | 10:48 (05:11, 1323 m/h, 90 %) | 12:23 (01:35, 1576 m/h, 107 %) |
2015 | Kalkulator | 11:12 (1614 m/h) | 01:51 (1744 m/h, 108 %) | 05:09 (03:18, 1667 m/h, 103 %) | 09:46 (04:37, 1485 m/h, 92 %) | 11:12 (01:26, 1741 m/h, 107 %) |
2014 | Kalkulator | 11:34 (1563 m/h) | 01:54 (1698 m/h, 108 %) | 05:14 (03:20, 1650 m/h, 105 %) | 09:57 (04:43, 1453 m/h, 92 %) | 11:34 (01:37, 1543 m/h, 98 %) |
2013 | Kalkulator | 10:23 (1741 m/h) | 01:42 (1898 m/h, 109 %) | 04:51 (03:09, 1746 m/h, 100 %) | 09:06 (04:15, 1613 m/h, 92 %) | 10:23 (01:17, 1944 m/h, 111 %) |
2012 | Kalkulator | 10:49 (1671 m/h) | 01:39 (1956 m/h, 117 %) | 04:59 (03:20, 1650 m/h, 98 %) | 09:23 (04:24, 1558 m/h, 93 %) | 10:49 (01:26, 1741 m/h, 104 %) |
2011 | Kalkulator | 11:35 (1561 m/h) | 01:49 (1776 m/h, 113 %) | 05:24 (03:35, 1535 m/h, 98 %) | 10:09 (04:45, 1443 m/h, 92 %) | 11:35 (01:26, 1741 m/h, 111 %) |
2009 | Kalkulator | 12:28 (1450 m/h) | 00:00 (0 m/h, 0 %) | 04:40 (04:40, 1179 m/h, 81 %) | 09:09 (04:29, 1529 m/h, 105 %) | 12:28 (03:19, 752 m/h, 51 %) |
2008 | Kalkulator | 10:25 (1736 m/h) | 01:39 (1956 m/h, 112 %) | 04:47 (03:08, 1755 m/h, 101 %) | 09:13 (04:26, 1546 m/h, 89 %) | 10:25 (01:12, 2080 m/h, 119 %) |
2007 | Kalkulator | 10:35 (1708 m/h) | 01:32 (2105 m/h, 123 %) | 04:51 (03:19, 1658 m/h, 97 %) | 09:13 (04:22, 1570 m/h, 91 %) | 10:35 (01:22, 1826 m/h, 106 %) |
2002 | Kalkulator | 12:18 (1470 m/h) | 01:52 (1729 m/h, 117 %) | 05:44 (03:52, 1422 m/h, 96 %) | 10:44 (05:00, 1371 m/h, 93 %) | 12:18 (01:34, 1593 m/h, 108 %) |
For hver mellomtid er den vertikale hastigheten (i antall meter per time) gitt for denne delen av løypen. Relativ-hastighet på hver mellomtid er også regnet ut og gitt i prosent. For et jevnt løp ligger man på 100 % hele veien, mens en hard åpning gir høye verdier i starten. Det er vanlig å ha lavere vertikal hastighet for den 3. mellomtiden på grunn av de høye trappetrinnene. Mange åpner i hardeste laget.