År | Analyse | Tid | Mellomtid 1 | Mellomtid 2 | Mellomtid 3 | Sluttid |
2024 | Kalkulator | 13:27 (1344 m/h) | 02:23 (1354 m/h, 100 %) | 06:19 (03:56, 1398 m/h, 104 %) | 11:39 (05:20, 1285 m/h, 95 %) | 13:27 (01:48, 1386 m/h, 103 %) |
2023 | Kalkulator | 13:00 (1391 m/h) | 02:15 (1434 m/h, 103 %) | 06:17 (04:02, 1364 m/h, 98 %) | 11:25 (05:08, 1335 m/h, 95 %) | 13:00 (01:35, 1576 m/h, 113 %) |
2019 | Kalkulator | 12:14 (1478 m/h) | 02:05 (1549 m/h, 104 %) | 06:00 (03:55, 1404 m/h, 94 %) | 10:34 (04:34, 1501 m/h, 101 %) | 12:14 (01:40, 1497 m/h, 101 %) |
2018 | Kalkulator | 11:53 (1521 m/h) | 02:00 (1614 m/h, 106 %) | 05:35 (03:35, 1535 m/h, 100 %) | 10:24 (04:49, 1423 m/h, 93 %) | 11:53 (01:29, 1682 m/h, 110 %) |
2017 | Kalkulator | 12:10 (1486 m/h) | 02:05 (1549 m/h, 104 %) | 05:54 (03:49, 1441 m/h, 96 %) | 10:42 (04:48, 1428 m/h, 96 %) | 12:10 (01:28, 1701 m/h, 114 %) |
2015 | Kalkulator | 11:35 (1561 m/h) | 02:01 (1600 m/h, 102 %) | 05:42 (03:41, 1493 m/h, 95 %) | 10:02 (04:20, 1582 m/h, 101 %) | 11:35 (01:33, 1610 m/h, 103 %) |
2013 | Kalkulator | 11:04 (1634 m/h) | 00:00 (0 m/h, 0 %) | 05:19 (05:19, 1034 m/h, 63 %) | 09:43 (04:24, 1558 m/h, 95 %) | 11:04 (01:21, 1848 m/h, 113 %) |
2012 | Kalkulator | 11:19 (1597 m/h) | 01:53 (1713 m/h, 107 %) | 05:31 (03:38, 1514 m/h, 94 %) | 09:52 (04:21, 1576 m/h, 98 %) | 11:19 (01:27, 1721 m/h, 107 %) |
2010 | Kalkulator | 11:07 (1626 m/h) | 01:48 (1793 m/h, 110 %) | 05:14 (03:26, 1602 m/h, 98 %) | 09:38 (04:24, 1558 m/h, 95 %) | 11:07 (01:29, 1682 m/h, 103 %) |
2009 | Kalkulator | 11:12 (1614 m/h) | 01:57 (1655 m/h, 102 %) | 05:24 (03:27, 1594 m/h, 98 %) | 09:45 (04:21, 1576 m/h, 97 %) | 11:12 (01:27, 1721 m/h, 106 %) |
2008 | Kalkulator | 10:50 (1669 m/h) | 01:52 (1729 m/h, 103 %) | 05:20 (03:28, 1587 m/h, 95 %) | 09:33 (04:13, 1626 m/h, 97 %) | 10:50 (01:17, 1944 m/h, 116 %) |
For hver mellomtid er den vertikale hastigheten (i antall meter per time) gitt for denne delen av løypen. Relativ-hastighet på hver mellomtid er også regnet ut og gitt i prosent. For et jevnt løp ligger man på 100 % hele veien, mens en hard åpning gir høye verdier i starten. Det er vanlig å ha lavere vertikal hastighet for den 3. mellomtiden på grunn av de høye trappetrinnene. Mange åpner i hardeste laget.