År | Analyse | Tid | Mellomtid 1 | Mellomtid 2 | Mellomtid 3 | Sluttid |
2018 | Kalkulator | 19:09 (944 m/h) | 03:19 (973 m/h, 103 %) | 09:00 (05:41, 968 m/h, 102 %) | 16:44 (07:44, 886 m/h, 93 %) | 19:09 (02:25, 1032 m/h, 109 %) |
2017 | Kalkulator | 21:41 (834 m/h) | 02:58 (1088 m/h, 130 %) | 09:08 (06:10, 892 m/h, 106 %) | 18:55 (09:47, 700 m/h, 83 %) | 21:41 (02:46, 902 m/h, 108 %) |
2016 | Kalkulator | 19:02 (950 m/h) | 02:51 (1132 m/h, 119 %) | 08:36 (05:45, 956 m/h, 100 %) | 16:39 (08:03, 851 m/h, 89 %) | 19:02 (02:23, 1047 m/h, 110 %) |
2015 | Kalkulator | 19:36 (922 m/h) | 02:51 (1132 m/h, 122 %) | 08:49 (05:58, 922 m/h, 100 %) | 17:02 (08:13, 834 m/h, 90 %) | 19:36 (02:34, 972 m/h, 105 %) |
2014 | Kalkulator | 19:37 (921 m/h) | 03:01 (1070 m/h, 116 %) | 08:37 (05:36, 982 m/h, 106 %) | 17:04 (08:27, 811 m/h, 88 %) | 19:37 (02:33, 978 m/h, 106 %) |
2013 | Kalkulator | 18:37 (971 m/h) | 02:56 (1100 m/h, 113 %) | 08:16 (05:20, 1031 m/h, 106 %) | 16:14 (07:58, 860 m/h, 88 %) | 18:37 (02:23, 1047 m/h, 107 %) |
2012 | Kalkulator | 22:35 (800 m/h) | 02:49 (1146 m/h, 143 %) | 09:06 (06:17, 875 m/h, 109 %) | 19:46 (10:40, 642 m/h, 80 %) | 22:35 (02:49, 886 m/h, 110 %) |
2010 | Kalkulator | 21:42 (833 m/h) | 02:34 (1257 m/h, 150 %) | 08:57 (06:23, 861 m/h, 103 %) | 18:47 (09:50, 697 m/h, 83 %) | 21:42 (02:55, 855 m/h, 102 %) |
2009 | Kalkulator | 00:00 (0 m/h) | 00:00 (0 m/h, 0 %) | 00:00 (00:00, 0 m/h, 0 %) | 00:00 (00:00, 0 m/h, 0 %) | 00:00 (00:00, 0 m/h, 0 %) |
2008 | Kalkulator | 22:58 (787 m/h) | 02:19 (1393 m/h, 177 %) | 09:09 (06:50, 805 m/h, 102 %) | 19:59 (10:50, 633 m/h, 80 %) | 22:58 (02:59, 836 m/h, 106 %) |
2002 | Kalkulator | 21:39 (835 m/h) | 02:34 (1257 m/h, 150 %) | 09:04 (06:30, 846 m/h, 101 %) | 18:51 (09:47, 700 m/h, 83 %) | 21:39 (02:48, 891 m/h, 106 %) |
For hver mellomtid er den vertikale hastigheten (i antall meter per time) gitt for denne delen av løypen. Relativ-hastighet på hver mellomtid er også regnet ut og gitt i prosent. For et jevnt løp ligger man på 100 % hele veien, mens en hard åpning gir høye verdier i starten. Det er vanlig å ha lavere vertikal hastighet for den 3. mellomtiden på grunn av de høye trappetrinnene. Mange åpner i hardeste laget.