År | Analyse | Tid | Mellomtid 1 | Mellomtid 2 | Mellomtid 3 | Sluttid |
2018 | Kalkulator | 22:49 (792 m/h) | 03:47 (853 m/h, 107 %) | 10:44 (06:57, 791 m/h, 99 %) | 20:05 (09:21, 733 m/h, 92 %) | 22:49 (02:44, 913 m/h, 115 %) |
2017 | Kalkulator | 21:33 (839 m/h) | 03:36 (896 m/h, 106 %) | 10:05 (06:29, 848 m/h, 101 %) | 18:46 (08:41, 789 m/h, 94 %) | 21:33 (02:47, 896 m/h, 106 %) |
2016 | Kalkulator | 20:49 (868 m/h) | 03:34 (905 m/h, 104 %) | 09:52 (06:18, 873 m/h, 100 %) | 18:07 (08:15, 831 m/h, 95 %) | 20:49 (02:42, 924 m/h, 106 %) |
2015 | Kalkulator | 21:05 (857 m/h) | 03:32 (913 m/h, 106 %) | 09:59 (06:27, 853 m/h, 99 %) | 18:29 (08:30, 806 m/h, 94 %) | 21:05 (02:36, 960 m/h, 112 %) |
2014 | Kalkulator | 20:49 (868 m/h) | 03:39 (884 m/h, 101 %) | 09:57 (06:18, 873 m/h, 100 %) | 18:12 (08:15, 831 m/h, 95 %) | 20:49 (02:37, 953 m/h, 109 %) |
2013 | Kalkulator | 19:54 (908 m/h) | 03:22 (958 m/h, 105 %) | 09:33 (06:11, 889 m/h, 97 %) | 17:30 (07:57, 862 m/h, 94 %) | 19:54 (02:24, 1040 m/h, 114 %) |
2012 | Kalkulator | 20:26 (885 m/h) | 03:15 (993 m/h, 112 %) | 09:45 (06:30, 846 m/h, 95 %) | 17:50 (08:05, 848 m/h, 95 %) | 20:26 (02:36, 960 m/h, 108 %) |
2011 | Kalkulator | 22:02 (820 m/h) | 03:25 (944 m/h, 115 %) | 10:12 (06:47, 811 m/h, 98 %) | 18:56 (08:44, 785 m/h, 95 %) | 22:02 (03:06, 805 m/h, 98 %) |
2010 | Kalkulator | 19:33 (925 m/h) | 03:10 (1019 m/h, 110 %) | 09:30 (06:20, 868 m/h, 93 %) | 17:09 (07:39, 896 m/h, 96 %) | 19:33 (02:24, 1040 m/h, 112 %) |
2009 | Kalkulator | 19:51 (911 m/h) | 00:00 (0 m/h, 0 %) | 09:25 (09:25, 584 m/h, 64 %) | 17:26 (08:01, 855 m/h, 93 %) | 19:51 (02:25, 1032 m/h, 113 %) |
2008 | Kalkulator | 18:57 (954 m/h) | 03:08 (1030 m/h, 107 %) | 09:11 (06:03, 909 m/h, 95 %) | 16:45 (07:34, 906 m/h, 94 %) | 18:57 (02:12, 1134 m/h, 118 %) |
For hver mellomtid er den vertikale hastigheten (i antall meter per time) gitt for denne delen av løypen. Relativ-hastighet på hver mellomtid er også regnet ut og gitt i prosent. For et jevnt løp ligger man på 100 % hele veien, mens en hard åpning gir høye verdier i starten. Det er vanlig å ha lavere vertikal hastighet for den 3. mellomtiden på grunn av de høye trappetrinnene. Mange åpner i hardeste laget.