År | Analyse | Tid | Mellomtid 1 | Mellomtid 2 | Mellomtid 3 | Sluttid |
2019 | Kalkulator | 26:03 (694 m/h) | 03:58 (813 m/h, 117 %) | 11:03 (07:05, 776 m/h, 111 %) | 22:23 (11:20, 605 m/h, 87 %) | 26:03 (03:40, 680 m/h, 97 %) |
2017 | Kalkulator | 24:28 (739 m/h) | 03:46 (856 m/h, 115 %) | 10:35 (06:49, 807 m/h, 109 %) | 20:59 (10:24, 659 m/h, 89 %) | 24:28 (03:29, 716 m/h, 96 %) |
2016 | Kalkulator | 22:35 (800 m/h) | 03:42 (872 m/h, 109 %) | 10:15 (06:33, 839 m/h, 104 %) | 19:41 (09:26, 726 m/h, 90 %) | 22:35 (02:54, 860 m/h, 107 %) |
2015 | Kalkulator | 21:26 (843 m/h) | 03:40 (880 m/h, 104 %) | 09:54 (06:14, 882 m/h, 104 %) | 18:31 (08:37, 795 m/h, 94 %) | 21:26 (02:55, 855 m/h, 101 %) |
2014 | Kalkulator | 22:38 (798 m/h) | 03:52 (834 m/h, 104 %) | 09:55 (06:03, 909 m/h, 113 %) | 19:31 (09:36, 714 m/h, 89 %) | 22:38 (03:07, 800 m/h, 100 %) |
2013 | Kalkulator | 23:00 (786 m/h) | 03:27 (935 m/h, 118 %) | 09:44 (06:17, 875 m/h, 111 %) | 19:42 (09:58, 688 m/h, 87 %) | 23:00 (03:18, 756 m/h, 96 %) |
2012 | Kalkulator | 21:02 (859 m/h) | 03:17 (983 m/h, 114 %) | 09:12 (05:55, 929 m/h, 108 %) | 18:06 (08:54, 770 m/h, 89 %) | 21:02 (02:56, 850 m/h, 98 %) |
2010 | Kalkulator | 21:05 (857 m/h) | 03:18 (978 m/h, 114 %) | 08:53 (05:35, 985 m/h, 114 %) | 17:55 (09:02, 759 m/h, 88 %) | 21:05 (03:10, 788 m/h, 91 %) |
2009 | Kalkulator | 19:48 (913 m/h) | 00:00 (0 m/h, 0 %) | 09:05 (09:05, 605 m/h, 66 %) | 17:13 (08:08, 843 m/h, 92 %) | 19:48 (02:35, 966 m/h, 105 %) |
2007 | Kalkulator | 19:12 (941 m/h) | 03:05 (1046 m/h, 111 %) | 08:35 (05:30, 1000 m/h, 106 %) | 16:40 (08:05, 848 m/h, 90 %) | 19:12 (02:32, 985 m/h, 104 %) |
2002 | Kalkulator | 23:14 (778 m/h) | 02:58 (1088 m/h, 139 %) | 09:52 (06:54, 797 m/h, 102 %) | 20:07 (10:15, 669 m/h, 85 %) | 23:14 (03:07, 800 m/h, 102 %) |
For hver mellomtid er den vertikale hastigheten (i antall meter per time) gitt for denne delen av løypen. Relativ-hastighet på hver mellomtid er også regnet ut og gitt i prosent. For et jevnt løp ligger man på 100 % hele veien, mens en hard åpning gir høye verdier i starten. Det er vanlig å ha lavere vertikal hastighet for den 3. mellomtiden på grunn av de høye trappetrinnene. Mange åpner i hardeste laget.