År | Analyse | Tid | Mellomtid 1 | Mellomtid 2 | Mellomtid 3 | Sluttid |
2021 | Kalkulator | 13:42 (1320 m/h) | 02:29 (1299 m/h, 98 %) | 06:37 (04:08, 1331 m/h, 100 %) | 12:02 (05:25, 1266 m/h, 95 %) | 13:42 (01:40, 1497 m/h, 113 %) |
2019 | Kalkulator | 13:34 (1332 m/h) | 02:28 (1308 m/h, 98 %) | 06:34 (04:06, 1341 m/h, 100 %) | 11:48 (05:14, 1310 m/h, 98 %) | 13:34 (01:46, 1412 m/h, 106 %) |
2015 | Kalkulator | 12:43 (1422 m/h) | 02:14 (1445 m/h, 101 %) | 06:07 (03:53, 1416 m/h, 99 %) | 11:07 (05:00, 1371 m/h, 96 %) | 12:43 (01:36, 1560 m/h, 109 %) |
2014 | Kalkulator | 12:32 (1442 m/h) | 02:14 (1445 m/h, 100 %) | 06:02 (03:48, 1447 m/h, 100 %) | 10:55 (04:53, 1404 m/h, 97 %) | 12:32 (01:37, 1543 m/h, 107 %) |
2013 | Kalkulator | 12:01 (1504 m/h) | 02:17 (1413 m/h, 93 %) | 05:50 (03:33, 1549 m/h, 102 %) | 10:35 (04:45, 1443 m/h, 95 %) | 12:01 (01:26, 1741 m/h, 115 %) |
2012 | Kalkulator | 12:22 (1462 m/h) | 02:02 (1587 m/h, 108 %) | 05:51 (03:49, 1441 m/h, 98 %) | 10:48 (04:57, 1385 m/h, 94 %) | 12:22 (01:34, 1593 m/h, 108 %) |
2011 | Kalkulator | 11:52 (1523 m/h) | 02:05 (1549 m/h, 101 %) | 05:37 (03:32, 1557 m/h, 102 %) | 10:20 (04:43, 1453 m/h, 95 %) | 11:52 (01:32, 1627 m/h, 106 %) |
2010 | Kalkulator | 12:14 (1478 m/h) | 01:50 (1760 m/h, 119 %) | 05:37 (03:47, 1454 m/h, 98 %) | 10:40 (05:03, 1358 m/h, 91 %) | 12:14 (01:34, 1593 m/h, 107 %) |
2009 | Kalkulator | 11:55 (1517 m/h) | 00:00 (0 m/h, 0 %) | 05:40 (05:40, 970 m/h, 63 %) | 10:23 (04:43, 1453 m/h, 95 %) | 11:55 (01:32, 1627 m/h, 107 %) |
2008 | Kalkulator | 11:31 (1570 m/h) | 01:53 (1713 m/h, 109 %) | 05:34 (03:41, 1493 m/h, 95 %) | 10:11 (04:37, 1485 m/h, 94 %) | 11:31 (01:20, 1872 m/h, 119 %) |
2002 | Kalkulator | 13:25 (1347 m/h) | 02:04 (1561 m/h, 115 %) | 06:04 (04:00, 1375 m/h, 102 %) | 11:39 (05:35, 1228 m/h, 91 %) | 13:25 (01:46, 1412 m/h, 104 %) |
For hver mellomtid er den vertikale hastigheten (i antall meter per time) gitt for denne delen av løypen. Relativ-hastighet på hver mellomtid er også regnet ut og gitt i prosent. For et jevnt løp ligger man på 100 % hele veien, mens en hard åpning gir høye verdier i starten. Det er vanlig å ha lavere vertikal hastighet for den 3. mellomtiden på grunn av de høye trappetrinnene. Mange åpner i hardeste laget.