År | Analyse | Tid | Mellomtid 1 | Mellomtid 2 | Mellomtid 3 | Sluttid |
2019 | Kalkulator | 17:46 (1017 m/h) | 03:20 (968 m/h, 95 %) | 08:47 (05:27, 1009 m/h, 99 %) | 15:33 (06:46, 1013 m/h, 99 %) | 17:46 (02:13, 1126 m/h, 110 %) |
2018 | Kalkulator | 17:53 (1011 m/h) | 03:11 (1014 m/h, 100 %) | 08:39 (05:28, 1006 m/h, 99 %) | 15:43 (07:04, 970 m/h, 95 %) | 17:53 (02:10, 1152 m/h, 113 %) |
2017 | Kalkulator | 17:39 (1024 m/h) | 03:10 (1019 m/h, 99 %) | 08:33 (05:23, 1022 m/h, 99 %) | 15:29 (06:56, 989 m/h, 96 %) | 17:39 (02:10, 1152 m/h, 112 %) |
2014 | Kalkulator | 17:16 (1047 m/h) | 03:12 (1008 m/h, 96 %) | 08:26 (05:14, 1051 m/h, 100 %) | 15:04 (06:38, 1033 m/h, 98 %) | 17:16 (02:12, 1134 m/h, 108 %) |
2013 | Kalkulator | 16:56 (1067 m/h) | 02:50 (1139 m/h, 106 %) | 08:02 (05:12, 1058 m/h, 99 %) | 14:48 (06:46, 1013 m/h, 94 %) | 16:56 (02:08, 1170 m/h, 109 %) |
2012 | Kalkulator | 17:16 (1047 m/h) | 02:46 (1166 m/h, 111 %) | 08:19 (05:33, 991 m/h, 94 %) | 15:04 (06:45, 1016 m/h, 97 %) | 17:16 (02:12, 1134 m/h, 108 %) |
2011 | Kalkulator | 17:38 (1025 m/h) | 02:49 (1146 m/h, 111 %) | 08:21 (05:32, 994 m/h, 96 %) | 15:21 (07:00, 979 m/h, 95 %) | 17:38 (02:17, 1093 m/h, 106 %) |
2010 | Kalkulator | 18:24 (982 m/h) | 03:00 (1076 m/h, 109 %) | 08:45 (05:45, 956 m/h, 97 %) | 16:09 (07:24, 926 m/h, 94 %) | 18:24 (02:15, 1109 m/h, 112 %) |
2009 | Kalkulator | 17:11 (1052 m/h) | 02:48 (1152 m/h, 109 %) | 08:15 (05:27, 1009 m/h, 95 %) | 15:05 (06:50, 1003 m/h, 95 %) | 17:11 (02:06, 1188 m/h, 112 %) |
2008 | Kalkulator | 16:27 (1099 m/h) | 02:41 (1202 m/h, 109 %) | 07:43 (05:02, 1093 m/h, 99 %) | 14:26 (06:43, 1021 m/h, 92 %) | 16:27 (02:01, 1237 m/h, 112 %) |
2002 | Kalkulator | 15:25 (1173 m/h) | 02:20 (1383 m/h, 117 %) | 07:13 (04:53, 1126 m/h, 95 %) | 13:23 (06:10, 1112 m/h, 94 %) | 15:25 (02:02, 1227 m/h, 104 %) |
For hver mellomtid er den vertikale hastigheten (i antall meter per time) gitt for denne delen av løypen. Relativ-hastighet på hver mellomtid er også regnet ut og gitt i prosent. For et jevnt løp ligger man på 100 % hele veien, mens en hard åpning gir høye verdier i starten. Det er vanlig å ha lavere vertikal hastighet for den 3. mellomtiden på grunn av de høye trappetrinnene. Mange åpner i hardeste laget.