År | Analyse | Tid | Mellomtid 1 | Mellomtid 2 | Mellomtid 3 | Sluttid |
2024 | Kalkulator | 25:04 (721 m/h) | 05:08 (628 m/h, 87 %) | 12:31 (07:23, 745 m/h, 103 %) | 21:50 (09:19, 736 m/h, 102 %) | 25:04 (03:14, 771 m/h, 106 %) |
2021 | Kalkulator | 16:09 (1119 m/h) | 02:47 (1159 m/h, 103 %) | 07:24 (04:37, 1191 m/h, 106 %) | 14:05 (06:41, 1026 m/h, 91 %) | 16:09 (02:04, 1207 m/h, 107 %) |
2015 | Kalkulator | 15:20 (1179 m/h) | 02:36 (1241 m/h, 105 %) | 07:03 (04:27, 1236 m/h, 104 %) | 13:15 (06:12, 1106 m/h, 93 %) | 15:20 (02:05, 1198 m/h, 101 %) |
2014 | Kalkulator | 14:03 (1287 m/h) | 02:23 (1354 m/h, 105 %) | 06:43 (04:20, 1269 m/h, 98 %) | 12:11 (05:28, 1254 m/h, 97 %) | 14:03 (01:52, 1337 m/h, 103 %) |
2013 | Kalkulator | 14:10 (1276 m/h) | 02:18 (1403 m/h, 109 %) | 06:37 (04:19, 1274 m/h, 99 %) | 12:19 (05:42, 1203 m/h, 94 %) | 14:10 (01:51, 1349 m/h, 105 %) |
2012 | Kalkulator | 13:39 (1324 m/h) | 02:00 (1614 m/h, 121 %) | 06:18 (04:18, 1279 m/h, 96 %) | 11:45 (05:27, 1258 m/h, 95 %) | 13:39 (01:54, 1313 m/h, 99 %) |
2011 | Kalkulator | 14:05 (1284 m/h) | 02:11 (1478 m/h, 115 %) | 06:36 (04:25, 1245 m/h, 96 %) | 12:14 (05:38, 1217 m/h, 94 %) | 14:05 (01:51, 1349 m/h, 105 %) |
2009 | Kalkulator | 13:28 (1342 m/h) | 02:14 (1445 m/h, 107 %) | 06:26 (04:12, 1310 m/h, 97 %) | 11:33 (05:07, 1340 m/h, 99 %) | 13:28 (01:55, 1302 m/h, 97 %) |
2008 | Kalkulator | 12:43 (1422 m/h) | 02:05 (1549 m/h, 108 %) | 05:58 (03:53, 1416 m/h, 99 %) | 11:01 (05:03, 1358 m/h, 95 %) | 12:43 (01:42, 1468 m/h, 103 %) |
2007 | Kalkulator | 13:45 (1315 m/h) | 02:17 (1413 m/h, 107 %) | 06:33 (04:16, 1289 m/h, 98 %) | 12:00 (05:27, 1258 m/h, 95 %) | 13:45 (01:45, 1426 m/h, 108 %) |
2002 | Kalkulator | 13:10 (1373 m/h) | 01:46 (1827 m/h, 133 %) | 05:55 (04:09, 1325 m/h, 96 %) | 11:19 (05:24, 1270 m/h, 92 %) | 13:10 (01:51, 1349 m/h, 98 %) |
For hver mellomtid er den vertikale hastigheten (i antall meter per time) gitt for denne delen av løypen. Relativ-hastighet på hver mellomtid er også regnet ut og gitt i prosent. For et jevnt løp ligger man på 100 % hele veien, mens en hard åpning gir høye verdier i starten. Det er vanlig å ha lavere vertikal hastighet for den 3. mellomtiden på grunn av de høye trappetrinnene. Mange åpner i hardeste laget.