År | Analyse | Tid | Mellomtid 1 | Mellomtid 2 | Mellomtid 3 | Sluttid |
2017 | Kalkulator | 18:03 (1001 m/h) | 03:13 (1003 m/h, 100 %) | 08:31 (05:18, 1038 m/h, 103 %) | 15:40 (07:09, 959 m/h, 95 %) | 18:03 (02:23, 1047 m/h, 104 %) |
2016 | Kalkulator | 16:58 (1065 m/h) | 02:58 (1088 m/h, 102 %) | 08:15 (05:17, 1041 m/h, 97 %) | 14:51 (06:36, 1039 m/h, 97 %) | 16:58 (02:07, 1179 m/h, 110 %) |
2015 | Kalkulator | 17:10 (1053 m/h) | 03:10 (1019 m/h, 96 %) | 08:20 (05:10, 1064 m/h, 101 %) | 14:56 (06:36, 1039 m/h, 98 %) | 17:10 (02:14, 1117 m/h, 106 %) |
2014 | Kalkulator | 17:18 (1045 m/h) | 03:10 (1019 m/h, 97 %) | 08:14 (05:04, 1085 m/h, 103 %) | 14:48 (06:34, 1044 m/h, 99 %) | 17:18 (02:30, 998 m/h, 95 %) |
2013 | Kalkulator | 16:14 (1114 m/h) | 02:47 (1159 m/h, 104 %) | 07:39 (04:52, 1130 m/h, 101 %) | 14:06 (06:27, 1063 m/h, 95 %) | 16:14 (02:08, 1170 m/h, 105 %) |
2012 | Kalkulator | 16:27 (1099 m/h) | 02:45 (1173 m/h, 106 %) | 07:45 (05:00, 1100 m/h, 100 %) | 14:15 (06:30, 1055 m/h, 95 %) | 16:27 (02:12, 1134 m/h, 103 %) |
2011 | Kalkulator | 21:21 (847 m/h) | 03:28 (931 m/h, 109 %) | 09:54 (06:26, 855 m/h, 100 %) | 18:23 (08:29, 808 m/h, 95 %) | 21:21 (02:58, 841 m/h, 99 %) |
2010 | Kalkulator | 20:04 (901 m/h) | 03:07 (1035 m/h, 114 %) | 09:17 (06:10, 892 m/h, 99 %) | 17:26 (08:09, 841 m/h, 93 %) | 20:04 (02:38, 947 m/h, 105 %) |
2009 | Kalkulator | 16:18 (1109 m/h) | 00:00 (0 m/h, 0 %) | 07:57 (07:57, 692 m/h, 62 %) | 14:12 (06:15, 1097 m/h, 98 %) | 16:18 (02:06, 1188 m/h, 107 %) |
2008 | Kalkulator | 15:34 (1161 m/h) | 02:41 (1202 m/h, 103 %) | 07:26 (04:45, 1158 m/h, 99 %) | 13:37 (06:11, 1109 m/h, 95 %) | 15:34 (01:57, 1280 m/h, 110 %) |
2007 | Kalkulator | 15:13 (1188 m/h) | 02:33 (1265 m/h, 106 %) | 07:17 (04:44, 1162 m/h, 97 %) | 13:16 (05:59, 1146 m/h, 96 %) | 15:13 (01:57, 1280 m/h, 107 %) |
For hver mellomtid er den vertikale hastigheten (i antall meter per time) gitt for denne delen av løypen. Relativ-hastighet på hver mellomtid er også regnet ut og gitt i prosent. For et jevnt løp ligger man på 100 % hele veien, mens en hard åpning gir høye verdier i starten. Det er vanlig å ha lavere vertikal hastighet for den 3. mellomtiden på grunn av de høye trappetrinnene. Mange åpner i hardeste laget.