År | Analyse | Tid | Mellomtid 1 | Mellomtid 2 | Mellomtid 3 | Sluttid |
2022 | Kalkulator | 21:07 (856 m/h) | 03:23 (954 m/h, 111 %) | 09:46 (06:23, 861 m/h, 100 %) | 18:30 (08:44, 785 m/h, 91 %) | 21:07 (02:37, 953 m/h, 111 %) |
2019 | Kalkulator | 18:58 (953 m/h) | 03:09 (1024 m/h, 107 %) | 09:00 (05:51, 940 m/h, 98 %) | 16:39 (07:39, 896 m/h, 94 %) | 18:58 (02:19, 1077 m/h, 113 %) |
2018 | Kalkulator | 18:31 (976 m/h) | 03:02 (1064 m/h, 109 %) | 08:46 (05:44, 959 m/h, 98 %) | 16:14 (07:28, 918 m/h, 94 %) | 18:31 (02:17, 1093 m/h, 111 %) |
2017 | Kalkulator | 18:27 (980 m/h) | 03:06 (1041 m/h, 106 %) | 08:51 (05:45, 956 m/h, 97 %) | 16:12 (07:21, 933 m/h, 95 %) | 18:27 (02:15, 1109 m/h, 113 %) |
2016 | Kalkulator | 19:37 (921 m/h) | 03:17 (983 m/h, 106 %) | 09:30 (06:13, 885 m/h, 96 %) | 17:22 (07:52, 871 m/h, 94 %) | 19:37 (02:15, 1109 m/h, 120 %) |
2015 | Kalkulator | 19:40 (919 m/h) | 03:21 (963 m/h, 104 %) | 09:18 (05:57, 924 m/h, 100 %) | 00:00 (-9:-18, -738 m/h, -81 %) | 19:40 (19:40, 126 m/h, 13 %) |
2014 | Kalkulator | 17:21 (1042 m/h) | 03:00 (1076 m/h, 103 %) | 08:17 (05:17, 1041 m/h, 99 %) | 15:05 (06:48, 1008 m/h, 96 %) | 17:21 (02:16, 1101 m/h, 105 %) |
2013 | Kalkulator | 18:58 (953 m/h) | 03:09 (1024 m/h, 107 %) | 08:58 (05:49, 945 m/h, 99 %) | 16:40 (07:42, 890 m/h, 93 %) | 18:58 (02:18, 1085 m/h, 113 %) |
2012 | Kalkulator | 17:15 (1048 m/h) | 02:51 (1132 m/h, 108 %) | 08:15 (05:24, 1018 m/h, 97 %) | 15:06 (06:51, 1001 m/h, 95 %) | 17:15 (02:09, 1160 m/h, 110 %) |
2011 | Kalkulator | 17:31 (1032 m/h) | 03:05 (1046 m/h, 101 %) | 08:23 (05:18, 1038 m/h, 100 %) | 15:18 (06:55, 991 m/h, 96 %) | 17:31 (02:13, 1126 m/h, 109 %) |
2009 | Kalkulator | 20:54 (865 m/h) | 00:00 (0 m/h, 0 %) | 09:41 (09:41, 568 m/h, 65 %) | 18:18 (08:37, 795 m/h, 91 %) | 20:54 (02:36, 960 m/h, 110 %) |
For hver mellomtid er den vertikale hastigheten (i antall meter per time) gitt for denne delen av løypen. Relativ-hastighet på hver mellomtid er også regnet ut og gitt i prosent. For et jevnt løp ligger man på 100 % hele veien, mens en hard åpning gir høye verdier i starten. Det er vanlig å ha lavere vertikal hastighet for den 3. mellomtiden på grunn av de høye trappetrinnene. Mange åpner i hardeste laget.