År | Analyse | Tid | Mellomtid 1 | Mellomtid 2 | Mellomtid 3 | Sluttid |
2019 | Kalkulator | 21:16 (850 m/h) | 03:56 (820 m/h, 96 %) | 10:20 (06:24, 859 m/h, 101 %) | 18:35 (08:15, 831 m/h, 97 %) | 21:16 (02:41, 930 m/h, 109 %) |
2017 | Kalkulator | 21:18 (849 m/h) | 03:44 (864 m/h, 101 %) | 10:10 (06:26, 855 m/h, 100 %) | 18:34 (08:24, 816 m/h, 96 %) | 21:18 (02:44, 913 m/h, 107 %) |
2016 | Kalkulator | 21:20 (847 m/h) | 03:48 (849 m/h, 100 %) | 10:13 (06:25, 857 m/h, 101 %) | 18:33 (08:20, 822 m/h, 97 %) | 21:20 (02:47, 896 m/h, 105 %) |
2015 | Kalkulator | 19:36 (922 m/h) | 03:36 (896 m/h, 97 %) | 09:31 (05:55, 929 m/h, 100 %) | 17:02 (07:31, 912 m/h, 98 %) | 19:36 (02:34, 972 m/h, 105 %) |
2014 | Kalkulator | 19:14 (940 m/h) | 03:39 (884 m/h, 94 %) | 09:29 (05:50, 943 m/h, 100 %) | 16:42 (07:13, 950 m/h, 101 %) | 19:14 (02:32, 985 m/h, 104 %) |
2013 | Kalkulator | 19:30 (927 m/h) | 03:28 (931 m/h, 100 %) | 09:20 (05:52, 937 m/h, 101 %) | 16:56 (07:36, 902 m/h, 97 %) | 19:30 (02:34, 972 m/h, 104 %) |
2012 | Kalkulator | 18:39 (969 m/h) | 03:25 (944 m/h, 97 %) | 09:08 (05:43, 962 m/h, 99 %) | 16:11 (07:03, 972 m/h, 100 %) | 18:39 (02:28, 1011 m/h, 104 %) |
2011 | Kalkulator | 18:51 (959 m/h) | 03:21 (963 m/h, 100 %) | 09:05 (05:44, 959 m/h, 100 %) | 16:21 (07:16, 943 m/h, 98 %) | 18:51 (02:30, 998 m/h, 104 %) |
2010 | Kalkulator | 18:50 (960 m/h) | 03:25 (944 m/h, 98 %) | 09:08 (05:43, 962 m/h, 100 %) | 16:23 (07:15, 945 m/h, 98 %) | 18:50 (02:27, 1018 m/h, 106 %) |
2009 | Kalkulator | 20:11 (895 m/h) | 00:00 (0 m/h, 0 %) | 09:36 (09:36, 573 m/h, 64 %) | 17:26 (07:50, 875 m/h, 97 %) | 20:11 (02:45, 907 m/h, 101 %) |
2007 | Kalkulator | 20:12 (895 m/h) | 03:41 (876 m/h, 97 %) | 09:45 (06:04, 906 m/h, 101 %) | 17:32 (07:47, 881 m/h, 98 %) | 20:12 (02:40, 936 m/h, 104 %) |
For hver mellomtid er den vertikale hastigheten (i antall meter per time) gitt for denne delen av løypen. Relativ-hastighet på hver mellomtid er også regnet ut og gitt i prosent. For et jevnt løp ligger man på 100 % hele veien, mens en hard åpning gir høye verdier i starten. Det er vanlig å ha lavere vertikal hastighet for den 3. mellomtiden på grunn av de høye trappetrinnene. Mange åpner i hardeste laget.