År | Analyse | Tid | Mellomtid 1 | Mellomtid 2 | Mellomtid 3 | Sluttid |
2024 | Kalkulator | 18:16 (990 m/h) | 03:18 (978 m/h, 98 %) | 08:55 (05:37, 979 m/h, 98 %) | 16:06 (07:11, 954 m/h, 96 %) | 18:16 (02:10, 1152 m/h, 116 %) |
2022 | Kalkulator | 16:42 (1082 m/h) | 02:54 (1113 m/h, 102 %) | 07:55 (05:01, 1096 m/h, 101 %) | 14:31 (06:36, 1039 m/h, 96 %) | 16:42 (02:11, 1143 m/h, 105 %) |
2021 | Kalkulator | 16:57 (1066 m/h) | 02:55 (1106 m/h, 103 %) | 08:01 (05:06, 1078 m/h, 101 %) | 14:53 (06:52, 998 m/h, 93 %) | 16:57 (02:04, 1207 m/h, 113 %) |
2017 | Kalkulator | 15:21 (1178 m/h) | 02:41 (1202 m/h, 102 %) | 07:31 (04:50, 1138 m/h, 96 %) | 13:34 (06:03, 1133 m/h, 96 %) | 15:21 (01:47, 1399 m/h, 118 %) |
2016 | Kalkulator | 14:50 (1219 m/h) | 02:35 (1249 m/h, 102 %) | 07:10 (04:35, 1200 m/h, 98 %) | 13:08 (05:58, 1149 m/h, 94 %) | 14:50 (01:42, 1468 m/h, 120 %) |
2015 | Kalkulator | 16:15 (1112 m/h) | 02:42 (1195 m/h, 107 %) | 07:41 (04:59, 1104 m/h, 99 %) | 14:08 (06:27, 1063 m/h, 95 %) | 16:15 (02:07, 1179 m/h, 106 %) |
2014 | Kalkulator | 15:18 (1181 m/h) | 02:39 (1218 m/h, 103 %) | 07:14 (04:35, 1200 m/h, 101 %) | 13:15 (06:01, 1139 m/h, 96 %) | 15:18 (02:03, 1217 m/h, 103 %) |
2013 | Kalkulator | 14:24 (1255 m/h) | 02:34 (1257 m/h, 100 %) | 06:56 (04:22, 1260 m/h, 100 %) | 12:39 (05:43, 1199 m/h, 95 %) | 14:24 (01:45, 1426 m/h, 113 %) |
2012 | Kalkulator | 14:20 (1261 m/h) | 02:19 (1393 m/h, 110 %) | 06:46 (04:27, 1236 m/h, 98 %) | 12:29 (05:43, 1199 m/h, 95 %) | 14:20 (01:51, 1349 m/h, 106 %) |
2011 | Kalkulator | 14:36 (1238 m/h) | 02:22 (1363 m/h, 110 %) | 06:52 (04:30, 1222 m/h, 98 %) | 12:40 (05:48, 1182 m/h, 95 %) | 14:36 (01:56, 1291 m/h, 104 %) |
2010 | Kalkulator | 14:06 (1282 m/h) | 02:21 (1373 m/h, 107 %) | 06:52 (04:31, 1218 m/h, 95 %) | 12:18 (05:26, 1262 m/h, 98 %) | 14:06 (01:48, 1386 m/h, 108 %) |
For hver mellomtid er den vertikale hastigheten (i antall meter per time) gitt for denne delen av løypen. Relativ-hastighet på hver mellomtid er også regnet ut og gitt i prosent. For et jevnt løp ligger man på 100 % hele veien, mens en hard åpning gir høye verdier i starten. Det er vanlig å ha lavere vertikal hastighet for den 3. mellomtiden på grunn av de høye trappetrinnene. Mange åpner i hardeste laget.