År | Analyse | Tid | Mellomtid 1 | Mellomtid 2 | Mellomtid 3 | Sluttid |
2018 | Kalkulator | 22:23 (807 m/h) | 03:41 (876 m/h, 108 %) | 10:28 (06:47, 811 m/h, 100 %) | 19:28 (09:00, 762 m/h, 94 %) | 22:23 (02:55, 855 m/h, 105 %) |
2016 | Kalkulator | 19:19 (936 m/h) | 03:11 (1014 m/h, 108 %) | 08:58 (05:47, 951 m/h, 101 %) | 16:47 (07:49, 877 m/h, 93 %) | 19:19 (02:32, 985 m/h, 105 %) |
2015 | Kalkulator | 22:28 (804 m/h) | 03:41 (876 m/h, 108 %) | 10:30 (06:49, 807 m/h, 100 %) | 19:31 (09:01, 760 m/h, 94 %) | 22:28 (02:57, 846 m/h, 105 %) |
2014 | Kalkulator | 23:11 (780 m/h) | 03:38 (888 m/h, 113 %) | 10:22 (06:44, 817 m/h, 104 %) | 19:49 (09:27, 725 m/h, 92 %) | 23:11 (03:22, 741 m/h, 95 %) |
2013 | Kalkulator | 21:55 (825 m/h) | 03:37 (892 m/h, 108 %) | 10:08 (06:31, 844 m/h, 102 %) | 19:02 (08:54, 770 m/h, 93 %) | 21:55 (02:53, 865 m/h, 104 %) |
2012 | Kalkulator | 21:37 (836 m/h) | 03:23 (954 m/h, 114 %) | 09:59 (06:36, 833 m/h, 99 %) | 18:47 (08:48, 779 m/h, 93 %) | 21:37 (02:50, 880 m/h, 105 %) |
2011 | Kalkulator | 22:11 (815 m/h) | 03:30 (922 m/h, 113 %) | 10:15 (06:45, 815 m/h, 100 %) | 19:13 (08:58, 764 m/h, 93 %) | 22:11 (02:58, 841 m/h, 103 %) |
2010 | Kalkulator | 26:01 (695 m/h) | 03:55 (824 m/h, 118 %) | 11:40 (07:45, 709 m/h, 102 %) | 22:33 (10:53, 630 m/h, 90 %) | 26:01 (03:28, 720 m/h, 103 %) |
2008 | Kalkulator | 20:29 (882 m/h) | 03:21 (963 m/h, 109 %) | 09:37 (06:16, 877 m/h, 99 %) | 17:57 (08:20, 822 m/h, 93 %) | 20:29 (02:32, 985 m/h, 111 %) |
2007 | Kalkulator | 21:05 (857 m/h) | 03:33 (909 m/h, 106 %) | 09:54 (06:21, 866 m/h, 101 %) | 18:13 (08:19, 824 m/h, 96 %) | 21:05 (02:52, 870 m/h, 101 %) |
2002 | Kalkulator | 22:49 (792 m/h) | 03:07 (1035 m/h, 130 %) | 10:16 (07:09, 769 m/h, 97 %) | 19:45 (09:29, 723 m/h, 91 %) | 22:49 (03:04, 813 m/h, 102 %) |
For hver mellomtid er den vertikale hastigheten (i antall meter per time) gitt for denne delen av løypen. Relativ-hastighet på hver mellomtid er også regnet ut og gitt i prosent. For et jevnt løp ligger man på 100 % hele veien, mens en hard åpning gir høye verdier i starten. Det er vanlig å ha lavere vertikal hastighet for den 3. mellomtiden på grunn av de høye trappetrinnene. Mange åpner i hardeste laget.