År | Analyse | Tid | Mellomtid 1 | Mellomtid 2 | Mellomtid 3 | Sluttid |
2022 | Kalkulator | 12:43 (1422 m/h) | 02:12 (1467 m/h, 103 %) | 06:09 (03:57, 1392 m/h, 97 %) | 11:07 (04:58, 1380 m/h, 97 %) | 12:43 (01:36, 1560 m/h, 109 %) |
2017 | Kalkulator | 12:22 (1462 m/h) | 02:08 (1513 m/h, 103 %) | 05:59 (03:51, 1429 m/h, 97 %) | 10:59 (05:00, 1371 m/h, 93 %) | 12:22 (01:23, 1804 m/h, 123 %) |
2016 | Kalkulator | 12:22 (1462 m/h) | 02:09 (1501 m/h, 102 %) | 06:05 (03:56, 1398 m/h, 95 %) | 10:58 (04:53, 1404 m/h, 96 %) | 12:22 (01:24, 1782 m/h, 121 %) |
2014 | Kalkulator | 12:51 (1407 m/h) | 02:15 (1434 m/h, 101 %) | 06:09 (03:54, 1410 m/h, 100 %) | 11:11 (05:02, 1362 m/h, 96 %) | 12:51 (01:40, 1497 m/h, 106 %) |
2013 | Kalkulator | 11:24 (1586 m/h) | 01:59 (1627 m/h, 102 %) | 05:28 (03:29, 1579 m/h, 99 %) | 10:02 (04:34, 1501 m/h, 94 %) | 11:24 (01:22, 1826 m/h, 115 %) |
2012 | Kalkulator | 12:02 (1502 m/h) | 01:54 (1698 m/h, 113 %) | 05:42 (03:48, 1447 m/h, 96 %) | 10:32 (04:50, 1418 m/h, 94 %) | 12:02 (01:30, 1664 m/h, 110 %) |
2011 | Kalkulator | 12:55 (1400 m/h) | 02:10 (1489 m/h, 106 %) | 06:07 (03:57, 1392 m/h, 99 %) | 11:15 (05:08, 1335 m/h, 95 %) | 12:55 (01:40, 1497 m/h, 106 %) |
2010 | Kalkulator | 12:04 (1498 m/h) | 01:58 (1641 m/h, 109 %) | 05:47 (03:49, 1441 m/h, 96 %) | 10:33 (04:46, 1438 m/h, 95 %) | 12:04 (01:31, 1645 m/h, 109 %) |
2009 | Kalkulator | 11:30 (1572 m/h) | 00:00 (0 m/h, 0 %) | 05:34 (05:34, 988 m/h, 62 %) | 10:06 (04:32, 1512 m/h, 96 %) | 11:30 (01:24, 1782 m/h, 113 %) |
2008 | Kalkulator | 11:37 (1556 m/h) | 01:53 (1713 m/h, 110 %) | 05:32 (03:39, 1507 m/h, 96 %) | 10:10 (04:38, 1480 m/h, 95 %) | 11:37 (01:27, 1721 m/h, 110 %) |
2007 | Kalkulator | 12:07 (1492 m/h) | 02:04 (1561 m/h, 104 %) | 05:43 (03:39, 1507 m/h, 101 %) | 10:33 (04:50, 1418 m/h, 95 %) | 12:07 (01:34, 1593 m/h, 106 %) |
For hver mellomtid er den vertikale hastigheten (i antall meter per time) gitt for denne delen av løypen. Relativ-hastighet på hver mellomtid er også regnet ut og gitt i prosent. For et jevnt løp ligger man på 100 % hele veien, mens en hard åpning gir høye verdier i starten. Det er vanlig å ha lavere vertikal hastighet for den 3. mellomtiden på grunn av de høye trappetrinnene. Mange åpner i hardeste laget.