År | Analyse | Tid | Mellomtid 1 | Mellomtid 2 | Mellomtid 3 | Sluttid |
2016 | Kalkulator | 15:49 (1143 m/h) | 02:35 (1249 m/h, 109 %) | 07:28 (04:53, 1126 m/h, 98 %) | 13:54 (06:26, 1066 m/h, 93 %) | 15:49 (01:55, 1302 m/h, 113 %) |
2015 | Kalkulator | 14:42 (1230 m/h) | 02:39 (1218 m/h, 99 %) | 00:00 (-2:-39, -2077 m/h, -169 %) | 12:51 (12:51, 533 m/h, 43 %) | 14:42 (01:51, 1349 m/h, 109 %) |
2014 | Kalkulator | 13:50 (1307 m/h) | 02:28 (1308 m/h, 100 %) | 06:35 (04:07, 1336 m/h, 102 %) | 12:04 (05:29, 1250 m/h, 95 %) | 13:50 (01:46, 1412 m/h, 108 %) |
2013 | Kalkulator | 13:34 (1332 m/h) | 02:17 (1413 m/h, 106 %) | 06:31 (04:14, 1299 m/h, 97 %) | 11:59 (05:28, 1254 m/h, 94 %) | 13:34 (01:35, 1576 m/h, 118 %) |
2012 | Kalkulator | 13:38 (1326 m/h) | 02:08 (1513 m/h, 114 %) | 06:24 (04:16, 1289 m/h, 97 %) | 11:49 (05:25, 1266 m/h, 95 %) | 13:38 (01:49, 1373 m/h, 103 %) |
2011 | Kalkulator | 13:26 (1346 m/h) | 02:14 (1445 m/h, 107 %) | 06:14 (04:00, 1375 m/h, 102 %) | 11:42 (05:28, 1254 m/h, 93 %) | 13:26 (01:44, 1440 m/h, 106 %) |
2010 | Kalkulator | 12:57 (1396 m/h) | 02:04 (1561 m/h, 111 %) | 06:06 (04:02, 1364 m/h, 97 %) | 11:20 (05:14, 1310 m/h, 93 %) | 12:57 (01:37, 1543 m/h, 110 %) |
2009 | Kalkulator | 13:43 (1318 m/h) | 00:00 (0 m/h, 0 %) | 06:27 (06:27, 853 m/h, 64 %) | 12:01 (05:34, 1231 m/h, 93 %) | 13:43 (01:42, 1468 m/h, 111 %) |
2008 | Kalkulator | 12:37 (1433 m/h) | 02:04 (1561 m/h, 108 %) | 05:55 (03:51, 1429 m/h, 99 %) | 11:01 (05:06, 1344 m/h, 93 %) | 12:37 (01:36, 1560 m/h, 108 %) |
2007 | Kalkulator | 12:41 (1425 m/h) | 02:03 (1574 m/h, 110 %) | 05:45 (03:42, 1487 m/h, 104 %) | 11:06 (05:21, 1281 m/h, 89 %) | 12:41 (01:35, 1576 m/h, 110 %) |
2002 | Kalkulator | 11:52 (1523 m/h) | 01:55 (1684 m/h, 110 %) | 05:31 (03:36, 1528 m/h, 100 %) | 10:21 (04:50, 1418 m/h, 93 %) | 11:52 (01:31, 1645 m/h, 108 %) |
For hver mellomtid er den vertikale hastigheten (i antall meter per time) gitt for denne delen av løypen. Relativ-hastighet på hver mellomtid er også regnet ut og gitt i prosent. For et jevnt løp ligger man på 100 % hele veien, mens en hard åpning gir høye verdier i starten. Det er vanlig å ha lavere vertikal hastighet for den 3. mellomtiden på grunn av de høye trappetrinnene. Mange åpner i hardeste laget.