År | Analyse | Tid | Mellomtid 1 | Mellomtid 2 | Mellomtid 3 | Sluttid |
2023 | Kalkulator | 21:55 (825 m/h) | 03:42 (872 m/h, 105 %) | 10:09 (06:27, 853 m/h, 103 %) | 19:01 (08:52, 773 m/h, 93 %) | 21:55 (02:54, 860 m/h, 104 %) |
2019 | Kalkulator | 18:30 (977 m/h) | 03:08 (1030 m/h, 105 %) | 08:30 (05:22, 1025 m/h, 104 %) | 15:50 (07:20, 935 m/h, 95 %) | 18:30 (02:40, 936 m/h, 95 %) |
2018 | Kalkulator | 19:23 (932 m/h) | 03:07 (1035 m/h, 111 %) | 08:59 (05:52, 937 m/h, 100 %) | 17:02 (08:03, 851 m/h, 91 %) | 19:23 (02:21, 1062 m/h, 113 %) |
2016 | Kalkulator | 18:55 (955 m/h) | 03:12 (1008 m/h, 105 %) | 08:35 (05:23, 1022 m/h, 107 %) | 16:23 (07:48, 879 m/h, 92 %) | 18:55 (02:32, 985 m/h, 103 %) |
2015 | Kalkulator | 31:09 (580 m/h) | 00:00 (0 m/h, 0 %) | 00:00 (00:00, 0 m/h, 0 %) | 00:00 (00:00, 0 m/h, 0 %) | 31:09 (31:09, 80 m/h, 13 %) |
2014 | Kalkulator | 18:08 (997 m/h) | 02:59 (1082 m/h, 108 %) | 08:10 (05:11, 1061 m/h, 106 %) | 15:29 (07:19, 937 m/h, 93 %) | 18:08 (02:39, 941 m/h, 94 %) |
2013 | Kalkulator | 18:51 (959 m/h) | 02:50 (1139 m/h, 118 %) | 08:17 (05:27, 1009 m/h, 105 %) | 16:20 (08:03, 851 m/h, 88 %) | 18:51 (02:31, 991 m/h, 103 %) |
2012 | Kalkulator | 19:54 (908 m/h) | 02:38 (1225 m/h, 134 %) | 08:58 (06:20, 868 m/h, 95 %) | 17:22 (08:24, 816 m/h, 89 %) | 19:54 (02:32, 985 m/h, 108 %) |
2011 | Kalkulator | 18:35 (973 m/h) | 02:45 (1173 m/h, 120 %) | 08:13 (05:28, 1006 m/h, 103 %) | 16:08 (07:55, 866 m/h, 89 %) | 18:35 (02:27, 1018 m/h, 104 %) |
2009 | Kalkulator | 18:46 (963 m/h) | 02:40 (1210 m/h, 125 %) | 08:09 (05:29, 1003 m/h, 104 %) | 16:06 (07:57, 862 m/h, 89 %) | 18:46 (02:40, 936 m/h, 97 %) |
For hver mellomtid er den vertikale hastigheten (i antall meter per time) gitt for denne delen av løypen. Relativ-hastighet på hver mellomtid er også regnet ut og gitt i prosent. For et jevnt løp ligger man på 100 % hele veien, mens en hard åpning gir høye verdier i starten. Det er vanlig å ha lavere vertikal hastighet for den 3. mellomtiden på grunn av de høye trappetrinnene. Mange åpner i hardeste laget.