År | Analyse | Tid | Mellomtid 1 | Mellomtid 2 | Mellomtid 3 | Sluttid |
2024 | Kalkulator | 21:17 (849 m/h) | 03:45 (860 m/h, 101 %) | 10:03 (06:18, 873 m/h, 102 %) | 18:32 (08:29, 808 m/h, 95 %) | 21:17 (02:45, 907 m/h, 106 %) |
2023 | Kalkulator | 21:39 (835 m/h) | 03:34 (905 m/h, 108 %) | 09:45 (06:11, 889 m/h, 106 %) | 18:52 (09:07, 752 m/h, 90 %) | 21:39 (02:47, 896 m/h, 107 %) |
2022 | Kalkulator | 19:55 (907 m/h) | 03:30 (922 m/h, 101 %) | 09:21 (05:51, 940 m/h, 103 %) | 17:26 (08:05, 848 m/h, 93 %) | 19:55 (02:29, 1005 m/h, 110 %) |
2021 | Kalkulator | 20:15 (893 m/h) | 03:01 (1070 m/h, 119 %) | 09:13 (06:12, 887 m/h, 99 %) | 17:45 (08:32, 803 m/h, 89 %) | 20:15 (02:30, 998 m/h, 111 %) |
2019 | Kalkulator | 21:54 (825 m/h) | 03:28 (931 m/h, 112 %) | 10:12 (06:44, 817 m/h, 99 %) | 19:54 (09:42, 707 m/h, 85 %) | 21:54 (02:00, 1248 m/h, 151 %) |
2014 | Kalkulator | 17:21 (1042 m/h) | 02:46 (1166 m/h, 111 %) | 08:03 (05:17, 1041 m/h, 99 %) | 14:54 (06:51, 1001 m/h, 96 %) | 17:21 (02:27, 1018 m/h, 97 %) |
2013 | Kalkulator | 17:52 (1012 m/h) | 03:01 (1070 m/h, 105 %) | 08:10 (05:09, 1068 m/h, 105 %) | 15:41 (07:31, 912 m/h, 90 %) | 17:52 (02:11, 1143 m/h, 112 %) |
2012 | Kalkulator | 15:20 (1179 m/h) | 02:32 (1274 m/h, 108 %) | 07:04 (04:32, 1213 m/h, 102 %) | 13:06 (06:02, 1136 m/h, 96 %) | 15:20 (02:14, 1117 m/h, 94 %) |
2011 | Kalkulator | 16:47 (1077 m/h) | 02:47 (1159 m/h, 107 %) | 07:52 (05:05, 1082 m/h, 100 %) | 14:42 (06:50, 1003 m/h, 93 %) | 16:47 (02:05, 1198 m/h, 111 %) |
2010 | Kalkulator | 17:51 (1013 m/h) | 02:39 (1218 m/h, 120 %) | 08:05 (05:26, 1012 m/h, 99 %) | 15:33 (07:28, 918 m/h, 90 %) | 17:51 (02:18, 1085 m/h, 107 %) |
2009 | Kalkulator | 16:29 (1097 m/h) | 00:00 (0 m/h, 0 %) | 07:31 (07:31, 731 m/h, 66 %) | 14:21 (06:50, 1003 m/h, 91 %) | 16:29 (02:08, 1170 m/h, 106 %) |
2007 | Kalkulator | 17:10 (1053 m/h) | 02:42 (1195 m/h, 113 %) | 08:11 (05:29, 1003 m/h, 95 %) | 15:13 (07:02, 975 m/h, 92 %) | 17:10 (01:57, 1280 m/h, 121 %) |
For hver mellomtid er den vertikale hastigheten (i antall meter per time) gitt for denne delen av løypen. Relativ-hastighet på hver mellomtid er også regnet ut og gitt i prosent. For et jevnt løp ligger man på 100 % hele veien, mens en hard åpning gir høye verdier i starten. Det er vanlig å ha lavere vertikal hastighet for den 3. mellomtiden på grunn av de høye trappetrinnene. Mange åpner i hardeste laget.