År | Analyse | Tid | Mellomtid 1 | Mellomtid 2 | Mellomtid 3 | Sluttid |
2016 | Kalkulator | 16:31 (1094 m/h) | 03:05 (1046 m/h, 95 %) | 08:07 (05:02, 1093 m/h, 99 %) | 14:29 (06:22, 1077 m/h, 98 %) | 16:31 (02:02, 1227 m/h, 112 %) |
2015 | Kalkulator | 15:55 (1136 m/h) | 03:05 (1046 m/h, 92 %) | 07:51 (04:46, 1154 m/h, 101 %) | 13:59 (06:08, 1118 m/h, 98 %) | 15:55 (01:56, 1291 m/h, 113 %) |
2014 | Kalkulator | 15:08 (1194 m/h) | 03:01 (1070 m/h, 89 %) | 07:39 (04:38, 1187 m/h, 99 %) | 13:11 (05:32, 1239 m/h, 103 %) | 15:08 (01:57, 1280 m/h, 107 %) |
2013 | Kalkulator | 14:20 (1261 m/h) | 02:43 (1188 m/h, 94 %) | 07:05 (04:22, 1260 m/h, 99 %) | 12:37 (05:32, 1239 m/h, 98 %) | 14:20 (01:43, 1453 m/h, 115 %) |
2012 | Kalkulator | 14:58 (1208 m/h) | 02:39 (1218 m/h, 100 %) | 07:21 (04:42, 1170 m/h, 96 %) | 13:04 (05:43, 1199 m/h, 99 %) | 14:58 (01:54, 1313 m/h, 108 %) |
2011 | Kalkulator | 13:49 (1308 m/h) | 02:36 (1241 m/h, 94 %) | 06:52 (04:16, 1289 m/h, 98 %) | 12:04 (05:12, 1318 m/h, 100 %) | 13:49 (01:45, 1426 m/h, 109 %) |
2010 | Kalkulator | 14:03 (1287 m/h) | 02:30 (1291 m/h, 100 %) | 06:47 (04:17, 1284 m/h, 99 %) | 12:12 (05:25, 1266 m/h, 98 %) | 14:03 (01:51, 1349 m/h, 104 %) |
2009 | Kalkulator | 14:04 (1285 m/h) | 00:00 (0 m/h, 0 %) | 07:06 (07:06, 774 m/h, 60 %) | 12:22 (05:16, 1302 m/h, 101 %) | 14:04 (01:42, 1468 m/h, 114 %) |
2008 | Kalkulator | 13:10 (1373 m/h) | 02:17 (1413 m/h, 102 %) | -91:17 (-33:00, -60 m/h, -5 %) | 12:33 (43:16, 66 m/h, 4 %) | 13:10 (00:37, 4047 m/h, 294 %) |
2007 | Kalkulator | 13:34 (1332 m/h) | 02:36 (1241 m/h, 93 %) | 06:47 (04:11, 1315 m/h, 98 %) | 11:51 (05:04, 1353 m/h, 101 %) | 13:34 (01:43, 1453 m/h, 109 %) |
2002 | Kalkulator | 14:00 (1291 m/h) | 02:12 (1467 m/h, 113 %) | 06:30 (04:18, 1279 m/h, 99 %) | 12:04 (05:34, 1231 m/h, 95 %) | 14:00 (01:56, 1291 m/h, 100 %) |
For hver mellomtid er den vertikale hastigheten (i antall meter per time) gitt for denne delen av løypen. Relativ-hastighet på hver mellomtid er også regnet ut og gitt i prosent. For et jevnt løp ligger man på 100 % hele veien, mens en hard åpning gir høye verdier i starten. Det er vanlig å ha lavere vertikal hastighet for den 3. mellomtiden på grunn av de høye trappetrinnene. Mange åpner i hardeste laget.