År | Analyse | Tid | Mellomtid 1 | Mellomtid 2 | Mellomtid 3 | Sluttid |
2017 | Kalkulator | 20:50 (868 m/h) | 03:51 (838 m/h, 96 %) | 10:09 (06:18, 873 m/h, 100 %) | 18:20 (08:11, 838 m/h, 96 %) | 20:50 (02:30, 998 m/h, 114 %) |
2016 | Kalkulator | 20:13 (894 m/h) | 03:41 (876 m/h, 97 %) | 09:36 (05:55, 929 m/h, 103 %) | 17:43 (08:07, 844 m/h, 94 %) | 20:13 (02:30, 998 m/h, 111 %) |
2015 | Kalkulator | 20:07 (898 m/h) | 03:46 (856 m/h, 95 %) | 09:48 (06:02, 911 m/h, 101 %) | 17:37 (07:49, 877 m/h, 97 %) | 20:07 (02:30, 998 m/h, 111 %) |
2014 | Kalkulator | 19:41 (918 m/h) | 03:43 (868 m/h, 94 %) | 09:32 (05:49, 945 m/h, 102 %) | 17:08 (07:36, 902 m/h, 98 %) | 19:41 (02:33, 978 m/h, 106 %) |
2013 | Kalkulator | 19:23 (932 m/h) | 03:31 (917 m/h, 98 %) | 09:15 (05:44, 959 m/h, 102 %) | 16:56 (07:41, 892 m/h, 95 %) | 19:23 (02:27, 1018 m/h, 109 %) |
2012 | Kalkulator | 19:00 (951 m/h) | 03:24 (949 m/h, 99 %) | 09:01 (05:37, 979 m/h, 102 %) | 16:32 (07:31, 912 m/h, 95 %) | 19:00 (02:28, 1011 m/h, 106 %) |
2011 | Kalkulator | 19:02 (950 m/h) | 03:24 (949 m/h, 99 %) | 09:08 (05:44, 959 m/h, 100 %) | 16:37 (07:29, 916 m/h, 96 %) | 19:02 (02:25, 1032 m/h, 108 %) |
2010 | Kalkulator | 18:26 (981 m/h) | 03:21 (963 m/h, 98 %) | 09:02 (05:41, 968 m/h, 98 %) | 16:13 (07:11, 954 m/h, 97 %) | 18:26 (02:13, 1126 m/h, 114 %) |
2009 | Kalkulator | 18:47 (962 m/h) | 00:00 (0 m/h, 0 %) | 09:08 (09:08, 602 m/h, 62 %) | 16:25 (07:17, 941 m/h, 97 %) | 18:47 (02:22, 1054 m/h, 109 %) |
2008 | Kalkulator | 18:34 (974 m/h) | 03:02 (1064 m/h, 109 %) | 08:43 (05:41, 968 m/h, 99 %) | 16:18 (07:35, 904 m/h, 92 %) | 18:34 (02:16, 1101 m/h, 113 %) |
2007 | Kalkulator | 18:38 (970 m/h) | 03:24 (949 m/h, 97 %) | 09:04 (05:40, 970 m/h, 100 %) | 16:19 (07:15, 945 m/h, 97 %) | 18:38 (02:19, 1077 m/h, 111 %) |
For hver mellomtid er den vertikale hastigheten (i antall meter per time) gitt for denne delen av løypen. Relativ-hastighet på hver mellomtid er også regnet ut og gitt i prosent. For et jevnt løp ligger man på 100 % hele veien, mens en hard åpning gir høye verdier i starten. Det er vanlig å ha lavere vertikal hastighet for den 3. mellomtiden på grunn av de høye trappetrinnene. Mange åpner i hardeste laget.