År | Analyse | Tid | Mellomtid 1 | Mellomtid 2 | Mellomtid 3 | Sluttid |
2019 | Kalkulator | 18:58 (953 m/h) | 03:38 (888 m/h, 93 %) | 09:08 (05:30, 1000 m/h, 104 %) | 16:23 (07:15, 945 m/h, 99 %) | 18:58 (02:35, 966 m/h, 101 %) |
2018 | Kalkulator | 18:19 (987 m/h) | 03:29 (926 m/h, 93 %) | 09:04 (05:35, 985 m/h, 99 %) | 16:04 (07:00, 979 m/h, 99 %) | 18:19 (02:15, 1109 m/h, 112 %) |
2017 | Kalkulator | 18:48 (961 m/h) | 03:24 (949 m/h, 98 %) | 08:58 (05:34, 988 m/h, 102 %) | 16:22 (07:24, 926 m/h, 96 %) | 18:48 (02:26, 1025 m/h, 106 %) |
2016 | Kalkulator | 16:51 (1073 m/h) | 03:23 (954 m/h, 88 %) | 08:30 (05:07, 1075 m/h, 100 %) | 14:54 (06:24, 1071 m/h, 99 %) | 16:51 (01:57, 1280 m/h, 119 %) |
2015 | Kalkulator | 17:23 (1040 m/h) | 03:21 (963 m/h, 92 %) | 08:41 (05:20, 1031 m/h, 99 %) | 15:16 (06:35, 1041 m/h, 100 %) | 17:23 (02:07, 1179 m/h, 113 %) |
2014 | Kalkulator | 16:54 (1070 m/h) | 03:12 (1008 m/h, 94 %) | 08:21 (05:09, 1068 m/h, 99 %) | 14:48 (06:27, 1063 m/h, 99 %) | 16:54 (02:06, 1188 m/h, 111 %) |
2013 | Kalkulator | 16:57 (1066 m/h) | 00:00 (0 m/h, 0 %) | 08:22 (08:22, 657 m/h, 61 %) | 14:53 (06:31, 1052 m/h, 98 %) | 16:57 (02:04, 1207 m/h, 113 %) |
2012 | Kalkulator | 16:23 (1103 m/h) | 02:53 (1119 m/h, 101 %) | 08:03 (05:10, 1064 m/h, 96 %) | 14:20 (06:17, 1091 m/h, 98 %) | 16:23 (02:03, 1217 m/h, 110 %) |
2010 | Kalkulator | 16:26 (1100 m/h) | 02:46 (1166 m/h, 106 %) | 07:48 (05:02, 1093 m/h, 99 %) | 14:22 (06:34, 1044 m/h, 94 %) | 16:26 (02:04, 1207 m/h, 109 %) |
2009 | Kalkulator | 16:16 (1111 m/h) | 00:00 (0 m/h, 0 %) | 08:09 (08:09, 675 m/h, 60 %) | 14:18 (06:09, 1115 m/h, 100 %) | 16:16 (01:58, 1269 m/h, 114 %) |
2007 | Kalkulator | 16:29 (1097 m/h) | 02:57 (1094 m/h, 99 %) | 07:56 (04:59, 1104 m/h, 100 %) | 14:25 (06:29, 1057 m/h, 96 %) | 16:29 (02:04, 1207 m/h, 110 %) |
For hver mellomtid er den vertikale hastigheten (i antall meter per time) gitt for denne delen av løypen. Relativ-hastighet på hver mellomtid er også regnet ut og gitt i prosent. For et jevnt løp ligger man på 100 % hele veien, mens en hard åpning gir høye verdier i starten. Det er vanlig å ha lavere vertikal hastighet for den 3. mellomtiden på grunn av de høye trappetrinnene. Mange åpner i hardeste laget.