År | Analyse | Tid | Mellomtid 1 | Mellomtid 2 | Mellomtid 3 | Sluttid |
2024 | Kalkulator | 15:33 (1162 m/h) | 02:21 (1373 m/h, 118 %) | 07:23 (05:02, 1093 m/h, 94 %) | 13:39 (06:16, 1094 m/h, 94 %) | 15:33 (01:54, 1313 m/h, 112 %) |
2023 | Kalkulator | 16:09 (1119 m/h) | 02:37 (1233 m/h, 110 %) | 07:26 (04:49, 1142 m/h, 102 %) | 14:06 (06:40, 1028 m/h, 91 %) | 16:09 (02:03, 1217 m/h, 108 %) |
2022 | Kalkulator | 16:02 (1127 m/h) | 02:41 (1202 m/h, 106 %) | 07:34 (04:53, 1126 m/h, 99 %) | 14:04 (06:30, 1055 m/h, 93 %) | 16:02 (01:58, 1269 m/h, 112 %) |
2021 | Kalkulator | 15:34 (1161 m/h) | 02:29 (1299 m/h, 111 %) | 07:12 (04:43, 1166 m/h, 100 %) | 13:27 (06:15, 1097 m/h, 94 %) | 15:34 (02:07, 1179 m/h, 101 %) |
2019 | Kalkulator | 18:11 (994 m/h) | 03:13 (1003 m/h, 100 %) | 08:31 (05:18, 1038 m/h, 104 %) | 15:54 (07:23, 928 m/h, 93 %) | 18:11 (02:17, 1093 m/h, 109 %) |
2018 | Kalkulator | 16:19 (1108 m/h) | 02:39 (1218 m/h, 109 %) | 07:32 (04:53, 1126 m/h, 101 %) | 14:20 (06:48, 1008 m/h, 90 %) | 16:19 (01:59, 1258 m/h, 113 %) |
2017 | Kalkulator | 17:09 (1054 m/h) | 02:55 (1106 m/h, 104 %) | 07:57 (05:02, 1093 m/h, 103 %) | 14:59 (07:02, 975 m/h, 92 %) | 17:09 (02:10, 1152 m/h, 109 %) |
2016 | Kalkulator | 19:07 (945 m/h) | 02:44 (1180 m/h, 124 %) | 08:20 (05:36, 982 m/h, 103 %) | 00:00 (-8:-20, -823 m/h, -88 %) | 19:07 (19:07, 130 m/h, 13 %) |
2014 | Kalkulator | 18:26 (981 m/h) | 02:51 (1132 m/h, 115 %) | 08:16 (05:25, 1015 m/h, 103 %) | 15:54 (07:38, 898 m/h, 91 %) | 18:26 (02:32, 985 m/h, 100 %) |
2012 | Kalkulator | 15:41 (1153 m/h) | 02:26 (1326 m/h, 115 %) | 07:24 (04:58, 1107 m/h, 96 %) | 13:34 (06:10, 1112 m/h, 96 %) | 15:41 (02:07, 1179 m/h, 102 %) |
2010 | Kalkulator | 17:46 (1017 m/h) | 02:41 (1202 m/h, 118 %) | 07:58 (05:17, 1041 m/h, 102 %) | 15:32 (07:34, 906 m/h, 89 %) | 17:46 (02:14, 1117 m/h, 109 %) |
For hver mellomtid er den vertikale hastigheten (i antall meter per time) gitt for denne delen av løypen. Relativ-hastighet på hver mellomtid er også regnet ut og gitt i prosent. For et jevnt løp ligger man på 100 % hele veien, mens en hard åpning gir høye verdier i starten. Det er vanlig å ha lavere vertikal hastighet for den 3. mellomtiden på grunn av de høye trappetrinnene. Mange åpner i hardeste laget.