KKC #3 (01/10/2014)
Time: 47:01
Average HR: 164
Maximum HR: 213
Kjente meg ikke veldig fresh men det ble et greit nok resultat ut av det. Litt kjipt med den ene bommen.

1: Føler det går fort men tenker at det går over etterhvert. Fin kontroll inn i posten og tar den mer rett på på slutten enn mange andre. Er vel nr. 3 på posten.

2: Full kontroll hele veien. Ligger som nr. 2 i starten men gir luke i den store myren før posten.

7(3): På mitt kart hadde jeg post 1-2-7-8-9 og så kartbytte. Alle andre gikk ut i en annen retning enn den jeg skulle i. Tenkte at de var stokk dumme. Tok ut en fin retning og gjennomførte posten bra.

8(4): Tar ut en fin retning og løper nedover. Torgeir kommer forbi etter 50m så følger etter han etter det. Han finner en fin bue og posten sitter fint.

9(5): Ligger fortsatt i rygg. Han holder en fin fart og jeg kontrollerer.

6: Er litt bak ut fra posten, men trøkker på litt i starten og løper forbi. Litt lenger oppi bakken kjenner jeg det litt også og jeg begynner å gå. Da kommer Thomas forbi. Posten er grei å ta.

3(7): Ned søkket, ut i myren og runde rundt. Ligger fortsatt i rygg på Torgeir.

4(8): Ikke så mye annet enn retning og på tvers av nesen. Skjønner at vi ligger litt langt høyre, men fortsatt kan jeg bare ligge i rygg på Torgeir.

9: Ligger i rygg. Ser refleksen tidlig og forbereder neste strekk.

10: Planen er å dra rimelig rett på. Torgeir drar rundt i den åpne tydelige myren. Jeg holder meg til min plan. God gjennomføring, men Torgeir har fått 10meter på meg.

11: Må dra på litt i starten av bakken for å hente han igjen. Tror posten skal ligge på toppen av kollen så taper litt tid der også.

12: Trøkker ut av posten for å hente han igjen igjen. Er nesten helt nedi posten før jeg er i ryggen igjen.

13: Klarer å miste kartet når jeg bretter det ut og må tilbake og hente det. Etter dette kjører jeg på hardt nedover for å hente igjen gruppen. Får også en liten sving inn i posten :(

14: Kommer ned på myren med gruppen. De løper venstre og jeg synes det ser veldig grønt ut når jeg ikke ser at man kan løpe ned ryggen ved siden av. Velger derfor å gå på eget veivalg til høyre. Finner et fint tråkk som jeg kan følge, svinger innom 16. post, og løper nedover mot 14e. Thomas tar meg igjen og jeg henger meg på. Har ikke så mye kontroll nedover lien og vi får en lei bom. Prøver å føle meg litt frem men det går dårlig. Taper ca. 2 min her og kommer helt alene.
Update: 2drerun viser at høyreveivalget var raskere enn tetgruppens venstreveivalg. Det gjør bommen ekstra kjip.

15: Fryktelig tungt oppover bakken. Trøkker på i starten for å ta igjen Thomas men akkurat i det det flater ut stivner jeg. Thomas sklir ifra.

16: Orienterer selvstendig med slitne bein. Tungt, men bra.

17: Planen er å komme tilbake i den store myren og følge sti til søkk med kolle og ned i posten. Gjennomfører dette veldig bra. Følger tråkket jeg fant på vei opp tilbake igjen. Tar igjen Ruttenborg på posten.

18: Ser ut som et vanskelig strekk så jeg legger meg bak og lar Ruttis gjøre arbeidet. Ser posten og stempler først.

19: Prøver å løpe på for å få luke. Litt usikker inn i posten, så jeg blir tatt igjen.

M: Løper så fort jeg klarer, men blir nedsablet av århundrets rykk av Ruttenborg. Ikke så mye å gjøre med det.

Synes generelt at jeg gjør sakene bra, men er synd med bommen på 14. post. Burde kanskje vært litt mer kynisk og holde meg til gruppen.
Show comments (0)

KKC #3 (01/10/2014) KKC #3 (01/10/2014)