Info til grupper

Påmelding for grupper starter onsdag 10. mai 2017 kl. 07.00.  

Erfaringsmessig er det stor etterspørsel - så dere bør sitte klar på PCen kl 07.00. Når alle ledige startnummer er utsolgt, åpner vi for venteliste for grupper.

De som var kontaktpersoner for gruppene i fjorårets Stoltzekleiven Opp, mottar i god tid før påmeldingen starter, e-post med påmeldingsinformasjon.

 

Kontaktinfo

Endring av kontaktinformasjon på gruppene gjøres via e-post til Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere JavaScript for å kunne se adressen innen onsdag 3. mai kl. 23:59. Alle forespørsler som mottas før dette tidspunktet behandles. Det kan bli stor pågang, vi behandler e-poster så snart vi kan.

Det er svært viktig at vi får korrekt tilbakemelding slik at vi kan yte best mulig service og unngå at dere får problemer i forbindelse med påmeldingen.

Påmeldingsprosedyre 2017

  • Vi anbefaler at dere på forhånd tester ut at pålogging fungerer! Testing kan gjøres når registrert kontaktperson mottar påloggingsinformasjonen (link til påmeldingsside + passord).

  • Også i år kan dere velge mellom fredag og lørdag.  Vi anbefaler at dere på forhånd har vurdert å velge f.eks tidlig fredag for å sikre plass.

  • I denne første fasen skal gruppene kun kjøpe det antall plasser de ønsker - det er ikke nødvendig å ha navn på løperne enda. Kjøpte startnr refunderes ikke.  Navn må legges inn senest mandag 21.august kl 23.59.

  • Gruppene må betale fullt ut de plassene som er sikret via påmeldingen.  Hvis antall startnr reduseres ved betaling godkjennes ikke påmeldingen. Betalingsfrist er 7 dager og ved for sen betaling strykes påmeldingen. Dette gjør vi for å hindre hamstring som blokkerer påmeldingsmuligheten for andre grupper.

  • NB: På grunn av Barneidrettsbestemmelsene til Norges Idrettsforbund er yngste klasse 10-11 år. Denne klassen har tidtaking, men blir ikke rangert.  Gruppeansvarlig på påse at det ikke meldes på yngre løpere enn 10 år (født i 2007 eller senere).

Siste frist for innlegging og endring av navn

  • Navn må legges inn på alle løpere i gruppen før mandag 21. august kl 23.59

  • Endringer kan gjøres av gruppeleder selv fra 1. - 20. september og 21. og 22. september må det sendes e-post til Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere JavaScript for å kunne se adressen

  • Absolutt siste frist for endring av navn er fredag 22. september kl 23.59, dette for å sikre riktige start-og resultatlister

 

Vi gjør spesielt oppmerksom på at dette er den eneste påmeldingsprosedyren som skal benyttes for grupper. Det er dessverre ikke mulig å melde seg på via e-post/telefon/personlige henvendelser.

Årsaken til dette er at alle skal ha like muligheter til å melde seg på.


Betaling

 

  • Som kvittering på at påmelding er registrert, får kontaktpersonen en e-post der betalingsinfo, antall påmeldte og pris bekreftes.  KID nr må brukes ved betaling.  Hvis dere ikke mottar slik kvittering er gruppen ikke påmeldt i vårt system eller oppgitt e-postadresse er feil.

  • Frist for betaling er innen 7 dager etter påmelding.  Hele påmeldingen vil bli slettet hvis 7-dagersfristen ikke overholdes og det ikke betales inn riktig beløp.

  • Vi er nøye med betaling for alle påmeldte for å hindre hamstring av startnummer. Betalt startkontingent refunderes ikke.

  • Startkontingenten i 2017 er: Voksne kr 395,- og Barn (løpere 17 år eller yngre ) kr 230,-.  I Startkontingenten er det inkludert startlisens kr 40 til Norges Friidrettsforbund.

  • Norges Friidrettsforbund har innført startlisens for alle mosjonsløp.  Se også www.friidrett.no/lisens for mer informasjon om ordningen. For spørsmål: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere JavaScript for å kunne se adressen .  Vi har valgt å integrere engangslisens i startavgiften. For utøvere som har helårslisens, og som ønsker å få refundert engangslisensen er det utviklet en elektronisk løsning for dette. Denne finner du på https://response.questback.com/norgesfriidrettsforbund/tilbakebetalinglisens/

  • Dersom løpet må avlyses pga, uvær, alvorlige skader på løpere eller andre uforutsette hendelser, refunderes ikke betalt startkontingent.

Sist oppdatert ( mandag 17. april 2017 11:19 )
 

StoltzeBilder

I år ble det tatt nesten 20.000 bilder av våre tøffe Stoltze-løpere. Hvorfor ikke ta vare på minnene med et bilde, et lerret eller en kopp?

Stoltzekleiven Opp 2018

Stoltzekleiven Opp 2018 vil gå fredag 28. og lørdag 29. september. Påmeldingen åpner i april/mai.

#stoltzen på Instagram

SMS Treningslogg

18/11Lars Jacob Skogen24.43
18/11Janicke Larsen18.00
17/11Terje Thorkildsen25.02
17/11Roy Ellingsen19.43
15/11Terje Thorkildsen22.05
15/11Terje Thorkildsen22.41
15/11Kari Magrete Åkernes 23.00
Se mer av loggen

Se også Bedriftskonkurransen - sprekeste StoltzeBedrift

I sommersesongen trekker vi ukentlig premier fra alle som benytter enten SMS Treningsloggen eller loggboken på toppen av Stoltzen. Les mer her.

StormGeo gir deg været i Stoltzen

Skoleløpene i Stoltzen

Varegg arrangerer årlig skoleløp i Stoltzen for rundt 2000 elever i regi av Varegg sitt Storbyprosjekt, som støttes av FYSAK enheten i Bergen Kommune. Vi inviterer de sentrumsnære skolene, og klassikeren "Rotteræset" (Rothaugen ungdomsskole) er prosjektets høydepunkt. Booking av skoler til årets skoleløp foregår i april/mai. Interesserte skoler bes ta kontakt via e-post: skolelop@stoltzen.no.

Mest lest

Samarbeidspartnere

StoltzeLauget

stoltzelaug sponsor_15_06_15

 

 

 
 
lplabbet logo_190px 
 
abb-188

 

 

Arenareklame

 

TV2 sumo_130

 

tannlege-rogne

 

 

ForsyningsLauget

 

forsynings sponsorer_010614

 

 AfterStoltz 

 

Vi er alltid på jakt etter nye samarbeidspartnere. Ta kontakt med oss på e-post StoltzeSponsor@gmail.com eller på telefon: Carl Eilert Macody Lund (924 45 531) - Owen Westergård (906 15 850)